Lekarz PLUS
Do rodziny programów InsERT dołączył nowy system – Lekarz PLUS
System został stworzony z myślą o prowadzeniu gabinetów medycznych, przychodni oraz klinik. Udostępnia wszystkie narzędzia potrzebne do obsługi wizyt, rejestracji pacjentów i generowania dokumentacji zdrowotnej.Program medyczny zawiera pełen zestaw funkcjonalności usprawniających codzienną pracę, dzięki czemu lekarz może obsłużyć większą liczbę pacjentów i ograniczyć ilość odwołanych konsultacji. Rejestracja odbywa się bez pobierania jakichkolwiek prowizji, bez względu na liczbę wizyt.
Aplikacja gwarantuje szybki dostęp do danych pacjentów i bazy leków, wyposażona jest w praktyczny system powiadomień SMS oraz rozbudowany moduł rejestracyjny do wygodnego planowania wizyt. Lekarz PLUS działa zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych, bez konieczności instalowania go na każdej stacji roboczej. Dzięki temu oraz wielu dodatkowym opcjom organizacja pracy gabinetu i obsługa pacjentów staje się prostsza i bardziej efektywna.
Najważniejsze funkcje aplikacji
- zarządzanie wizytami: planowanie wizyt, wyszukiwarka zaplanowanych wizyt, podgląd zrealizowanej wizyty
- podział wizyty na sekcje: wywiad, badanie fizykalne, zalecenia, rozpoznanie, zwolnienia, skierowania, recepty;
- szablony wizyt umożliwiające opis całości wizyty lub jej części;
- automatyczne raportowanie zdarzeń medycznych do systemu P1;
- integracja z systemami NFZ, P1, eWUŚ i ZUS;
- wystawianie e-Recept, e-Skierowań i e-Zwolnień;
- praca z poziomu komputera i urządzeń mobilnych bez konieczności instalacji na poszczególnych stacjach;
- szczegółowa lista kartotek pacjentów z wyszukiwarką:
- dostęp do pełnej informacji o pacjentach: historia wizyt, wyników badań, wystawione dokumenty;
- rejestracja pacjentów online z użyciem terminarza w widoku dziennym, tygodniowym lub miesięcznym;
- automatyczne wysyłanie powiadomień SMS i przypomnień o wizycie;
- moduł Baza Leków oparty na Pharmindex z wyszukiwarką oraz informacjami o refundacji, dawkowaniu, składnikach, bezpieczeństwie stosowania i dostępności w aptekach;
- wbudowane płatności online;
- rejestracja wizyt po opłaceniu zaliczki lub pełnej kwoty;
- generowanie szczegółowych raportów z pracy gabinetu;
- nadawanie różnych ról i uprawnień użytkownikom: lekarz, pracownik przeprowadzający wizyty, pracownik rejestracji, administrator;
- kreator do stworzenia wizytówkowej strony www z najważniejszymi informacjami o gabinecie i formularzem rejestracji;
- bezpieczne przechowywanie danych w chmurze;
- możliwość integracji z Subiektem GT oraz systemem ERP Navireo, co pozwala automatycznie wystawiać dokumenty sprzedażowe dla wybranych usług i wysyłać je do odbiorców w wiadomościach e-mail.
