Infolinia 800 109 509

Lekarz PLUS

Do rodziny programów InsERT dołączył nowy system – Lekarz PLUS

System został stworzony z myślą o prowadzeniu gabinetów medycznych, przychodni oraz klinik. Udostępnia wszystkie narzędzia potrzebne do obsługi wizyt, rejestracji pacjentów i generowania dokumentacji zdrowotnej.

Program medyczny zawiera pełen zestaw funkcjonalności usprawniających codzienną pracę, dzięki czemu lekarz może obsłużyć większą liczbę pacjentów i ograniczyć ilość odwołanych konsultacji. Rejestracja odbywa się bez pobierania jakichkolwiek prowizji, bez względu na liczbę wizyt.

Aplikacja gwarantuje szybki dostęp do danych pacjentów i bazy leków, wyposażona jest w praktyczny system powiadomień SMS oraz rozbudowany moduł rejestracyjny do wygodnego planowania wizyt. Lekarz PLUS działa zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych, bez konieczności instalowania go na każdej stacji roboczej. Dzięki temu oraz wielu dodatkowym opcjom organizacja pracy gabinetu i obsługa pacjentów staje się prostsza i bardziej efektywna.
  
 
Najważniejsze funkcje aplikacji 
  • zarządzanie wizytami: planowanie wizyt, wyszukiwarka zaplanowanych wizyt, podgląd zrealizowanej wizyty
  • podział wizyty na sekcje: wywiad, badanie fizykalne, zalecenia, rozpoznanie, zwolnienia, skierowania, recepty;
  • szablony wizyt umożliwiające opis całości wizyty lub jej części;
  • automatyczne raportowanie zdarzeń medycznych do systemu P1;
  • integracja z systemami NFZ, P1, eWUŚ i ZUS;
  • wystawianie e-Recept, e-Skierowań i e-Zwolnień;
  • praca z poziomu komputera i urządzeń mobilnych bez konieczności instalacji na poszczególnych stacjach;
  • szczegółowa lista kartotek pacjentów z wyszukiwarką:
  • dostęp do pełnej informacji o pacjentach: historia wizyt, wyników badań, wystawione dokumenty;
  • rejestracja pacjentów online z użyciem terminarza w widoku dziennym, tygodniowym lub miesięcznym;
  • automatyczne wysyłanie powiadomień SMS i przypomnień o wizycie;
  • moduł Baza Leków oparty na Pharmindex z wyszukiwarką oraz informacjami o refundacji, dawkowaniu, składnikach, bezpieczeństwie stosowania i dostępności w aptekach;
  • wbudowane płatności online;
  • rejestracja wizyt po opłaceniu zaliczki lub pełnej kwoty;
  • generowanie szczegółowych raportów z pracy gabinetu;
  • nadawanie różnych ról i uprawnień użytkownikom: lekarz, pracownik przeprowadzający wizyty, pracownik rejestracji, administrator;
  • kreator do stworzenia wizytówkowej strony www z najważniejszymi informacjami o gabinecie i formularzem rejestracji;
  • bezpieczne przechowywanie danych w chmurze;
  • możliwość integracji z Subiektem GT oraz systemem ERP Navireo, co pozwala automatycznie wystawiać dokumenty sprzedażowe dla wybranych usług i wysyłać je do odbiorców w wiadomościach e-mail.