Infolinia 800 109 509

Lekarz PLUS

Do rodziny programów InsERT dołączył nowy system – Lekarz PLUS

System przeznaczony jest do prowadzenia gabinetów lekarskich, przychodni i klinik. Oferuje wszystkie funkcje niezbędne do realizacji wizyt, rejestracji pacjentów oraz wystawiania dokumentacji medycznej.
 
Oprogramowanie medyczne oferuje wszystkie niezbędne funkcje, które przyspieszą i ułatwią codzienną pracę w gabinecie, pozwolą przyjąć więcej pacjentów niż dotychczas i zminimalizują liczbę odwołanych wizyt. Co więcej, rejestracja realizowana jest bez pobierania prowizji niezależnie od ich liczby. 

Aplikacja zapewnia szybki i łatwy dostęp do pełnych informacji o pacjentach i bazy leków, posiada praktyczny system powiadomień SMS oraz rozbudowany moduł rejestracji do sprawnego zarządzania terminami wizyt. Lekarz PLUS można wygodnie obsługiwać zarówno z poziomu komputera, jak i urządzeń mobilnych bez konieczności instalacji na poszczególnych stacjach. Dzięki tym oraz wielu innym funkcjom organizacja pracy w gabinecie i obsługa pacjenta stanie się szybsza i łatwiejsza niż kiedykolwiek.
  
 
Najważniejsze funkcje aplikacji 
  • zarządzanie wizytami: planowanie wizyt, wyszukiwarka zaplanowanych wizyt, podgląd zrealizowanej wizyty
  • podział wizyty na sekcje: wywiad, badanie fizykalne, zalecenia, rozpoznanie, zwolnienia, skierowania, recepty;
  • szablony wizyt umożliwiające opis całości wizyty lub jej części;
  • automatyczne raportowanie zdarzeń medycznych do systemu P1;
  • integracja z systemami NFZ, P1, eWUŚ i ZUS;
  • wystawianie e-Recept, e-Skierowań i e-Zwolnień;
  • praca z poziomu komputera i urządzeń mobilnych bez konieczności instalacji na poszczególnych stacjach;
  • szczegółowa lista kartotek pacjentów z wyszukiwarką:
  • dostęp do pełnej informacji o pacjentach: historia wizyt, wyników badań, wystawione dokumenty;
  • rejestracja pacjentów online z użyciem terminarza w widoku dziennym, tygodniowym lub miesięcznym;
  • automatyczne wysyłanie powiadomień SMS i przypomnień o wizycie;
  • moduł Baza Leków oparty na Pharmindex z wyszukiwarką oraz informacjami o refundacji, dawkowaniu, składnikach, bezpieczeństwie stosowania i dostępności w aptekach;
  • wbudowane płatności online;
  • rejestracja wizyt po opłaceniu zaliczki lub pełnej kwoty;
  • generowanie szczegółowych raportów z pracy gabinetu;
  • nadawanie różnych ról i uprawnień użytkownikom: lekarz, pracownik przeprowadzający wizyty, pracownik rejestracji, administrator;
  • kreator do stworzenia wizytówkowej strony www z najważniejszymi informacjami o gabinecie i formularzem rejestracji;
  • bezpieczne przechowywanie danych w chmurze;
  • możliwość integracji z Subiektem GT oraz systemem ERP Navireo, co pozwala automatycznie wystawiać dokumenty sprzedażowe dla wybranych usług i wysyłać je do odbiorców w wiadomościach e-mail.