E-learning - szkolenie dla sprzedawców
System szkoleń e-learningowych powstał, by zapewnić Partnerom łatwy dostęp do szkoleń organizowanych przez InsERT.
Zgodnie z zasadami przyznawania statusu Partnera InsERT (PI), jednym z warunków koniecznych do jego otrzymania jest zatrudnianie na stanowisku handlowym minimum jednej osoby, która odbyła szkolenie Oprogramowanie InsERT - niezbędnik handlowca i zakończyła je pozytywnie zdanym egzaminem.
Firmy, które posiadają status PI, są zobowiązane do odnawiania wiedzy handlowej co rok. Każdorazowo konieczne jest odbycie szkoleń wchodzących w skład e-kursu „Niezbędnik handlowca” oraz ponowne zdanie egzaminu handlowo-technicznego.
Zarówno do kursu, jak i samego egzaminu można przystępować wielokrotnie. Nie można przystąpić do egzaminu bez wcześniejszego odbycia kursu. Szkolenie i egzamin są płatne w wysokości 99 zł netto za uczestnika, natomiast ewentualny egzamin poprawkowy kosztuje 49 zł netto. Kurs trwa około 120 minut.
Aby uzyskać dostęp do platformy e-learningowej, należy wysłać zgłoszenie na adres egzaminy@insert.com.pl, w temacie wiadomości wpisując: e-learning PI. W treści zgłoszenia należy podać następujące dane osobowe dotyczące pracowników mających skorzystać ze szkolenia:
- nazwa firmy,
- adres firmy,
- NIP firmy,
- imię i nazwisko,
- adres e-mail.
- Login do platformy akademia.insert.com.pl
Konto na platformie e-learningowej można utworzyć dokonując rejestracji na stronie akademia.insert.com.pl.