Infolinia 800 109 509

InsERT nexo PRO+ już w sprzedaży

Kolejny krok w rozwoju InsERT nexo. Cztery moduły, do lepszego dopasowania oprogramowania InsERT nexo, aby pracować szybciej i efektywniej.

 
InsERT nexo PRO+ to zbiór czterech modułów, które umożliwiają średnim i dużym firmom zrealizować specyficzne potrzeby związane z analizą danych czy generowaniem dokumentów:
  • Dokumenty PRO+
  • Widoczność danych PRO+
  • Sfera PRO+
  • Raportowanie PRO+ 
 
System nexo PRO+ przeznaczony jest dla firm które już posiadają zarejestrowane licencje nexo PRO. Moduły można zamawiać osobno, zależnie od potrzeb.
 

Dokumenty PRO+

Moduł umożliwiający dostosowanie dokumentów w całym systemie nexo do specyfiki pracy danego przedsiębiorstwa. Jego funkcjonalność pozwala m.in.:
  • tworzyć własne typy dokumentów o predefiniowanym zestawie parametrów,
  • dodawać pola własne o określonym typie do pozycji na dokumentach,
  • rozksięgować wynagrodzenia według miejsc powstawania kosztów lub innych zdefiniowanych przez użytkownika aspektów.

Widoczność danych PRO+

Moduł pozwala na ograniczenie widoczności wybranych obiektów w programie linii InsERT nexo:
  • w formatce użytkownika lub poprzez słownik dostępu do danych,
  • poprzez zastosowanie konfigurowalnych filtrów w widokach,
  • dzięki odebraniu określonych uprawnień.
Moduł umożliwia także oprogramowanie własnych rozszerzeń funkcjonalnych, a w połączeniu z Dokumentami PRO+ ograniczanie danych we własnych typach dokumentów.
 

Sfera PRO+

Moduł zapewnia narzędzia programistyczne pozwalające na samodzielne, znaczące rozszerzenie funkcjonalności systemu InsERT nexo PRO, w tym m.in.:
  • tworzenie zdarzeń, czyli dodatkowych akcji, które mogą być uruchamiane przez program w reakcji na operacje wykonywane przez użytkowników,
  • wprowadzenie do systemu własnych komunikatów, ostrzeżeń lub blokad, pojawiających się w następstwie określonych czynności,
  • umieszczanie własnych operacji we wskazanym miejscu programu, np. w menu formatki lub modułu.

Raportowanie PRO+

Moduł, który pozwolą przygotować własne raporty, nie tylko w oparciu o zapytania SQL czy LINQ, ale także z wykorzystaniem intuicyjnego narzędzia. Dzięki temu możemy:
  • zdecydować, jakie dane chce zobaczyć oraz określić, w jaki sposób mają być one zaprezentowane,
  • dodać kolumny i filtry,
  • zdefiniować dowolne agregowanie danych,
  • wykorzystać raporty sferyczne, np. do komunikacji z zewnętrznymi aplikacjami.